tisdag 26 augusti 2008

Lunch och fika i Karlstad

Syster ringde och ville bjuda mig på lunch, mums!
Vi bestämde oss för Koriander tycker de har bra och fräsch lunch där.Syster åt fisk och jag själv kyckling, vilket INTE var populärt hos Grodan. Tog inte lång tid innan maten kom upp tyvärr, boven i dramat var vitlöken i aiolin (som annars var super god)
Fisken var jätte god och gick hem hos loppan i systers mage.God mat och avslappnad trevlig service. Efter Koriander gick vi iväg till Panduro för att hitta vadd till mig som jag tänkt ha till mina hemmagjorda kramdjur, men de hade inget.Sen blev det shopping på Lindex och 5 nya BH:ar till syster och 1066kr bonus på mitt lindex kort :-)
Efter denna lilla promenad vart grodan sugen på sött och då gärna choklad så vi begav oss till Cafe T ett "nytt" (öppnade augusti 2007) cafe i Karlstad.Blev mottagna av en tjej ursprungligen från Indien om jag får gissa (för att beskriva vilken tjej det var) som inte alls passade för service, tur var väl att kladdkakan var god i alla fall annars hade jag nog inte återkommit.Var hemma igen kl 17.00 och hade då fått två nya bud på mina grejer på Tradera jippi! Har sålt grejer för över 850kr nu,kanon bra!

Inga kommentarer: