lördag 23 augusti 2008

Tradera blev ett litet arbete

Känns som en ganska bra dag då jag haft lite "arbete" att göra.Har nämligen lagt in en del kläder åt både mig och mamma på Tradera. Kändes skönt att ha något att göra, att ha en uppgift.
Hoppas jag säljer lite också så jag får tillbaka lite av de pengarna jag spenderat på barnkläder denna veckan. Både jag och Pernilla har fastnat i Tradera fällan shoppar och shoppar. Pernilla har handlat så mycket kläder så hon måste lämna kvar kläder i Sverige pga vikt gränsen på planet (hon ska ju ha med sina egna grejer också, två "containers")
Tur att vi har världens snällaste brevbärare som tar med alla paket som kommer varje dag. Då de är skrymmande skulle vi egentligen behöva gå till posten och hämta ut dom,men han är så snäll att han tar med dom. Varje morgon hör vi hur stackarn kämpar för att få ner våra Tradera paket ha ha.. får nog ta och ge han en gåva trots allt.


Inga kommentarer: