söndag 5 oktober 2008

Ingen lugn sömn


Igår var det fullt ös hemma hos oss, hann inte sätta mig framför datorn en enda minut (vilket annars aldrig får hända). Igår blev vi äntligen klara med tapetseringen,målningen och har tom flyttat in i nya sovrummet. Ändå är det långt ifrån klart då det är massor av tapet kvar att skära, alla rum skall bytas och alla möbler flyttas.Sitter just nu i det nya data rummet och orkar inte ens kolla på högen som ligger bredvid mig på golvet. S har MILJONER med design böcker och de väger såklart 10 ton styck. Vi bestämde oss för att byta sovrum av två orsaker, det ena för att få plats med grodans nya säng och den andra för att få det tystare på nätterna. Det sista blev det ingenting med i morse då jag vaknade kl 08.25 av att vår nya granne spikar ihop ett helt kök. Jag tror jag blir galen snart om inte jag får en tyst natt! Återkommer lite senare med news :-)

Inga kommentarer: