fredag 3 oktober 2008

Too Faced lip injection


Som jag berättade tidigare fick jag två fulla paket med massor av prover från www.eleven.se och nu har det testats en hel del. Test 1 blev To faced lip injection och så här blev resultatet:

Det här är vad försäljarna säger: För dig som drömmer om fylligare läppar har Too Faced skapat Lip Injection!
Lip Injection innehåller E-vitamin som ökar cirkulationen med fylligare läppar som resultat. Applicera ett tunt lager av Lip Injection på läpparna. En lite stickande känsla kan kännas i upp till fem minuter, sedan ser dina läppar upp till 20% fylligare ut. Resultatet håller i upp till fyra timmar. Du kan använda läppglans eller läppstift ovanpå Lip Injection så snart det har torkat.Finns att köpa i olika färger.

Det här är vad Yummy Tummy säger:
Positivt: Det sätter absolut igång läpparnas cirkulation för nog känner man av att det små sticker och små puttrar lite på läpparna. Som försäljarna säger så upphör det inom 5 minuter och är absolut inget som gör ont eller så. Måste absolut erkänna att läpparna sväller upp och att resultatet fungerar, men att det håller i sig i fyra timmar stämmer inte på mig. Mitt resultat försvann efter ca: 2 timmar, men söker man efter att fylla upp sina läppar så kan jag varmt rekommendera denna produkt som verkligen fungerar!
Negativt: Håller inte i sig i fyra timmar, hos mig höll resultatet i ca: två timmar så man får nog lägga på lite oftare än var fjärde timma.

Pris: 190kr för 4,5 gram
Finns att köpa hos:
http://www.eleven.se/too-faced-lip-injection-1392.html

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan jag funderar på att köpa den men jag är lite nervös hahah skriv gärna och berätta mer är så nervös inför köpet. fick du beta frak på eleven.se?

tiffaanybrown.blogg.se

Fru Timotej sa...

Nej var inte nervös det är inget som gör ont :-) utan det bara tinglar lite på läpparna. Visst blir de förstorade om de är det du vill, men du får nog smeta på lite var annan timma för att det skall hålla hela dagen. Dock ger det absolut resultat!