måndag 6 oktober 2008

Mera paket och prover på posten jippi!


Idag fick jag VERKLIGEN en överaskning på posten! Först vill jag berätta att jag är tokig i Dermalogica produkter och har provat mer eller mindre alla deras produkter. Har provat så många märken, men inget så bra som Dermalogica enligt mig kan inget annat märke ersätta dom. Hur som helst så fick jag idag hem 107 Dermalogica prover i brevlådan!! Blev bara SÅ glad så nu skall här provas på som bara den! Har du några funderingar kring Dermalogicas produkter får du gärna fråga mig då jag testat 90% av deras produkter. Kommer dessutom skriva en hel del om deras produkter längre fram.

Vart kan man köpa Dermalogicas produkter online?:
Jag personlig har i alla år handlar från http://www.jerseybeautycompany.co.uk dels för att de är billigast men också för att de har 100% gratis frakt inga extra utgifter, och sen får man ALLTID med massor av gratis prover vid varje köp. Tycker de är helt klart bäst.

2 kommentarer:

Laksiri Sampath sa...

Elakiri mcn
keep blog well :)

http://lakgraphics.blogspot.com/

Fru Timotej sa...

Thank you :-)