onsdag 1 oktober 2008

Paket och mer paket på posten, åh vad roligt


I dag är det verkligen en bra dag! Först å främst så har S fått sitt körtkort så GRATTIS GRATTIS!! Sen kom mitt paket från Ellos och jag blev verkligen så nöjd med allt jag beställt.Jackan satt perfekt, ok kanske lite stor men men jag växer ju på som attan nu i slut tampen (är i vecka 30) så det är väl bara bra om det finns lite extra plats. Byxorna satt kanon och är jätte sköna kommer at bo i dom en hel del. Muggarna från Höganäs var SÅ fina och av riktigt bra kvalitet förståss, även porslinet från Ellos var så värda pengarna (betalade bara 79kr för dom). Inte nog med detta så fick jag paket på posten idag det var dels paket från ett köp jag gjorde på Tradera, en Laban body till lilla Grodan. Sist men inte minst så fick jag två hemliga paket från skönhetsbutiken www.eleven.se med massor av Goodies, super tack till Linda på www.eleven.se för att du skickade de här paketen! Eftersom jag skall ha en tjejkväll hemma kommer alla dessa prover att testas av mig och alla andra tjejer så jag kommer lämna kommentarer på hur alla produkter var lite längre fram.

Här är listan på de varor jag fått och skall prova:
1. Seaweed cleansing lotion från Mario Badescu
2. Seaweed cleansing lotion från Mario Badescu
3. Kiwi face scrub från Mario Badescu
4. Strawberry scrub från Mario Badescu
5. Hair Care Green Tea Ice Cream, Balsam från TVÅL
6. Marshmallow body suffle från MOR
7. Aquolina Pink Sugar EdT från Auqalina
8. Isabell Kristensen Dreams EdP
9. Lip injection extreme från Too Faced
10. 24 ore perfect all day comfort foundation från Deborah
11. Shower Gel Fruit, Cola från Aquolina
12. Body Lotion, Chocolate Malasada från Bubble Shack
13. Body lotion, Shea Butter & Macadamia Nut från Bubble Shack
14. Photo Finish Color Correcting Foundation Primer från Smashbox
15. 24h Arctic Moisturising Cream från KEB Swedish Formula
16. Protect & Perfect Beauty Serum från Boots No7
17. Day cream från True look
18. Night cream från True look

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej!
Vilken fin blogg!
Har hört fler som fått hem prover från eleven.se
Hur får man det?
MVH

Fru Timotej sa...

Hej Sandra

När du handlar från www.eleven.se brukar man få med prover och det vet jag att man kan få från fler butiker. Att jag fick det var pga av en tjejkväll jag skulle ha där vi skulle testa olika produkter.
Om du kikar under rubriken " Få gratis varor" eller "rabatter" på min blogg ger jag tips på massa gratisvaror och rabatter man kan få

Varma hälsningar

Yummy Tummy