måndag 27 oktober 2008

Vilken dag!

Vilken underbar dag det har varit idag. Först får jag ett samtal från en gammal vän jag inte träffat på över 10 år som ville luncha ihop. Vi träffades och hade givetvis massor och massor att prata om så det blev en lång lunch. Sen fick jag ett samtal på mobilen att Brio Sing vagnen årsmodell 2009 hade kommit in på lager (bokade två stycken direkt till mig och Sis) Så jag gick hem från lunchen för att prata med sis om hon tyckte det lät bra, vilket hon gjorde.Så nu är vagnarna beställda och betalda, vilket har varit en ENORM stress för mig så i natt kommer jag sova som en ängel. Än är det inte slut...
Tidigare på dagen hade jag fått en avi på posten om ett paket skulle hämtas ut. Eftersom jag inte beställt något mer än gratis prylar så trodde jag att " ja det är säker från Libero", men oj så fel jag hade. Mina kära syster hade köpt mig Leander vaggan i födelsedagspresent. Vilken syster jag har! Är SÅ lycklig idag vilken dag!!
Imorgon vill jag inte vakna för jag vill inte att den här dagen ska ta slut

1 kommentar:

Anonym sa...

Brio sing beställde vi också, fast en 08. Otroligt smidigt vagn verkar det som -även om jag inte har mkt att jämföra med eller stor erfarenhet (än).