fredag 19 september 2008

En kortis



Har inte skrivit på ett par dagar har haft fullt upp.
Jackan jag beställde passade jippi! nu slipper jag frysa rumpan av mig och grodan. Det mest lyxigt var att knapparna satt över magen och inte i midjan så det är gott om utrymme för magen att fortsätta växa.

Idag har jag i alla fall gjort om designen på bloggen, kände att den behövde piggas upp lite och bli lite friskare. Fick ett samtal från kusin C idag vilket var jätte trevligt! Han har inte lång tid kvar nu och det märks för han är pigg och glad och ser framåt. Sis och M har det inte lika roligt med graviditetsdiabetes och för snabbt växande loppa håller tummarna för er båda!Verkligen jobbigt det där med diabetes tänk om det hade drabbat mitt matglada jag oj oj det hade blivit tufft.Förhoppningsvis försvinner det efter förlossningen.

Time for bed jag är SÅ trött dags för tända ljus,mysiga duntäcket med älskingen och ett avsnitt Columbo (jag har fastnat tro det eller ej)dessa serier drar mig ner i djupet :-)

God natt!

Inga kommentarer: