tisdag 2 september 2008

Grodan och jag håller igång



Idag var det äntligen dags att gå till gymet för mig och Grodan, måste verkligen bygga upp min rygg och mina armar.Halvägs till gymet satte foglossningarna igång och jag fick kramp i hela magen (som världens håll), men jag skulle bannemej fram.Kom fram till gymet och började med 20 min orbitrack vilket gick superbra.Sen skulle jag testa sittande cykel vilket inte alls funkade så jag klev av direkt.Hoppade istället upp på gåbandet vilket jag klarade i 3 minuter sen kom kramperna tillbaka.Så nu vet jag att endast orbitracken fungerar för mig.Stannade på gymet i 35 min och skall gå tillbaka imorgon igen.Tränar på världens tråkigaste gym som dessutom hade höjt månadskostnaden till 410kr (vilket det inte är värt) men det är nära och det känns viktigt nu.Hoppas grodan mådde bra av lite träning

Efter gymet ringde mamma och frågade om hon kunde komma upp en sväng hon var på stan och hade försökt ringa mig men inte fått svar. Vi träffades hos mig för lite chit chat innan hon åkte till Ikea med L.J. Själv var jag vrål hungrig när jag kom hem så jag åt både paj,potatis,sill och gräddfil. Kändes bra att få i sig lite fisk med tanke på att Grodan vägrar behålla mina Omega-3 tabletter.Igår spydde jag så mycket så jag kissade på mattan pga av trycket.Får försöka äta fisk istället...

Inga kommentarer: