måndag 29 september 2008

Klockor


Varje kväll när vi går och lägger oss så sätter vi båda två våra mobiler på larm för morgon dagen. I bland laddar mobilen ur mitt i natten och min mobil börjar pipa om att det är dags att ladda batterierna. Jag går upp och hämtar laddaren totalt yr vaken, sätter i kontakten och mobilen börjar ladda. Innan jag somnar igen vänder jag alltid mobilen sidledes så att jag bara behöver vrida på huvudet för att se vad klockan är. Varje morgon tänker jag " Vi måste köpa en väckarklocka". Jag vill inte ha en som tickar då blir jag galen på ljudet, jag vill inte ha en som lysser upp hela rummet och jag vill kunna se den vinklad. Och så kom dagen då jag hittade Lexon LCD väckarklocka! Den blir det, den är vit, den är tyst, den lyser inte upp hela rummet och den går tom att vinkla så man slipper vrida sig om! Hittade den och en snygg klocka vi ska ha i köket på www.pid.se

Inga kommentarer: